Pagina's

vrijdag 22 juni 2012

Shadows - Jennifer Armentrout


Serie: Lux 0.5
Jaar van uitgave: 2012
Vertaald: Nog niet vertaald in het Nederlands
 
Het laatste wat Dawson Black verwachtte was Bethany Williams. Als een Luxen, een buitenaardse levensvorm op aarde, mensen meisjes zijn.. nouja.. leuk. Maar aangezien de Luxen hun ware identiteit een geheim moeten houden, vallen voor een meisje zou gestoord zijn

Bethany kan de onmiddelijke connectie tussen haar en Dawson moeilijk ontkennen. En hoewel jongens een complicatie zijn die ze niet wil, kan ze niet van hem wegblijven. Toch, wanneer ze elkaar in de ogen kijken, wordt ze meegenomen.

Dawson heeft een geheim die haar leven kan veranderen.. en haar leven in gevaar kan brengen. Maar zelfs hij kan het niet laten om alles te riskeren voor een menselijk meisje. Of van een lot dat zo onvermijdelijk is als de liefde zelf.

Wat een verhaal! Ik heb Obsidian als eerst gelezen en een tijdje geleden, maar ik kon niet wachten op Onyx dus ik besloot om dan maar dit boek te lezen. Door dit boek snap je Daemon’s gedrag tegen Katy in Obsidian helemaal. Ik moet nu best wel lachen om dingen die Daemon zegt in Shadows tegen zijn broer en dan vervolgens in Obsidian wordt hij zelf verliefd op een menselijk meisje. Na het lezen van Shadows vandaag, wil ik gewoon weer duiken in Obsidian. Zo goed zijn de verhalen! Dit verhaal gaat over de tragische liefde van Dawson (tweelingbroer van Daemon) en Bethany (een mensenlijk meisje). Ik vond Dawson heel erg sympathiek en ik vind het heel jammer dat hij niet in Obsidian voor komt. Toch heb ik het idee dat we nog niet af zijn van het stelletje. Ik vond Shadows een ontzettend goed boek, de scenes tussen Dawson en Bethany zijn erg lief en soms heel hot! Het einde was heel zielig en ik hoop echt dat ze nog in leven zijn en ergens tevoorschijn komen. Ik ben zo verliefd op de karakters, ik weet niet hoe Jennifer Armentrout het elke keer weer doet, maar ze zijn ontzettend goed! Ik raad het aan om dit boek voor Obsidian te lezen, maar het kan natuurlijk ook na het boek. Het enige slechte wat ik over dit boek kan zeggen, is dat het veel te snel over was! Ik kan er gewoon niet genoeg van krijgen. Ohh en kijk ook eens naar de cover, pffoee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten