Pagina's

maandag 27 augustus 2012

Onyx - Jennifer Armentrout


Onyx (Lux, #2)Serie: Lux #2
Release date: 2012
Vertaald: Nog niet vertaald in het Nederlands

Een connectie hebben met Daemon is rot..

Dankzij zijn buitenaardse mojo, is Daemon vastbesloten om te bewijzen dat hij meer voor mij voelt dan deze vreemde connectie. Dus heb ik hem afgezworen, hoewel hij meer heet is dan koud deze dagen. Maar we hebben grotere problemen.

Iets slechter dan de Arum is naar de stad gekomen.. Het ministerie van defensie is hier. Als ze ooit te weten komen wat Daemon kan doen en dat wij aan elkaar gekoppeld zijn, dan zijn wij zo goed als dood. En er is een nieuwe jongen op school die een groot geheim van zichzelf heeft. Hij weet wat er is gebeurd met mij en zegt mij te kunnen helpen. Maar om dit te kunnen doen moet ik liegen tegen Daemon en weg van hem blijven. Alsof dat mogelijk is. Tegen alle gezonde verstand in, val ik voor Daemon. Hard.

Maar dan verandert alles.. Ik heb iemand gezien die niet in leven hoort te zijn. En ik moet dit zeggen tegen Daemon, hoewel ik weet dat hij nooit zal stoppen met het zoeken van de waarheid. Wat is er nou echt gebeurd met zijn broer? Wie heeft hem verraden? En wat wil je DOD van hen.. van mij?

Niemand is wie ze lijken. En niet iedereen zal de leugens overleven..


Zo ik ben terug van vakantie en heb besloten om wat meer aandacht te besteden aan mijn Nederlandse blog. Ik heb zat boeken gelezen waarvan ik reviews kan schrijven, maar ik moet toch echt beginnen met Onyx. Pff wat was ik blij dat dit boek dan eindelijk uit was gekomen en ik ben echt helemaal weg van deze serie/boek. Jennifer Armentrout heeft het weer geflikt, het is een geweldig boek geworden. Het boek gaat verder waar Obsidian stopte. Daemon gaat helemaal voor Katy en de manieren waarop hij haar voor zich probeert te winnen is echt geweldig! De spanning tussen die twee is echt te snijden en de scenes zijn gewoon ronduit hot!! Ondanks dat er veel leuke momenten tussen de twee zijn, wil je eigenlijk alleen maar meer! De hele ontwikkeling van Katy en haar alien mojo is heel interessant. Daarnaast is er ook een nieuwe jongen in het spel, Blake en dat maakt van de stoere Daemon een jaloerse Daemon en dat vind ik erg leuk haha! Het hele alien concept is nog steeds heel leuk hoe Armentrout het beschrijft en ik kan echt niet wachten tot Opal, het derde boek in de serie. Als ik dan een ding moest noemen wat minder was aan dit boek dan zou ik het einde zeggen. Het was erg voorspelbaar, terwijl de rest van het boek dat niet is. En ondanks dat het erg voorspelbaar was is het een grote cliffhanger en wil je gewoon gelijk het derde boek erachter aan lezen. Helaas moeten we nog wachten tot aan december. Tot die tijd, voor degene die deze geweldige serie nog niet heeft gelezen. Geloof me het is echt de moeite waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten